3 תשובות
נותנים לך לעשות תרגילים ופשוט מודדים.. לא כזה מלחיץ חח
מצטרפת לשאלה
ניראלי כל בית ספר זה שונה אצלי היה גם בריכה לעשות אבל בכללי תרגילים וריצת 2000