5 תשובות
תאהבי את החיים שיש לך.
לי אישית אין בכלל משפחה,התברכת.
ErO
שואל השאלה:
מצטערת בשבילך, באמת
אבל עם מה שקורה לי אני באמת לא יודעת כבר מה קורה
אנונימית
יש לי חברות שבאות ממשפחות גדולות
הן באמת תורמות הרבה לבית
אבל אני בטוחה שאת תמצאי דרך גם כן להנות כמו חברותיך
תסתכלי על מה שיש לך ותגידי תודה
יש לך זכות גדולה לעזור להורים שלך
שואל השאלה:
תודה על העצה אבל זה מאוד מורכב
אנונימית
תני כיף
אנונימית