10 תשובות
אצל הנוער זה באמת הבדלים גדולים באופי וכאלה... אבל אם נגיד את בגיל 20 והוא 23 אז לא משנה בכלל.
כן אבל... תלוי אם את בת 10 והוא 13 או 20 ו23 או 16 ו19 זה ממש תלוי באיזה גילאים אתם. חוץ מזה שבנים אוהבים שהם גדולים מהבנות זוג שלהם אז זה סתם בלבול מוח
תכלס כן.. נגיד 13 ו16 זה כן משמעותי
וגם 14 ו17 זה גם חטיבה ותיכון..
כאילו תלוי... אבל בעיקרון כן
וגם 14 ו17 זה גם חטיבה ותיכון..
כאילו תלוי... אבל בעיקרון כן
כן
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת 15 והוא בן 18
אני בת 15 והוא בן 18
מה זה השאלות האלה ומה זה התשובות האלה? בעיניו את קטנה וזאת דעתו, אין צודק או טועה. מה תעשי, תבואי ותגידי לו שאנשים בסטיפס אמרו שהוא טועה? אה סבבה אז עכשיו הוא ירצה אותך.
ערן
לטובתך לא כדאי לך להיות איתו... מניסיון. הוא יותר גדול וזה אומר שהוא יודע יותר דברים ממך... לכי תדעי על מה הוא חושב ומה הוא מתכנן.. אי אפש לדעת... עדיף שתימצאי מישהו בגילך. לטובתך (:
תלוי מה הגילאים, ואם הוא התכוון לכך שההתנהגות שלך קטנה
לגיל הזה? כן
כשתיגדלו זה יהיה אפילו מצויין
כשתיגדלו זה יהיה אפילו מצויין
אנונימי
תלוי בת כמה את..
באותו הנושא: