התחברות הרשמה

כשמתגעגעים למישהו זה סימן לאהבה ?

(אם הוא אומר לי שהוא מתגעגע אלי)
21 באוקטובר 2018, 17:07
סימניםאיך יודעים    
5 תשובות
כן לגעתי
Q
Qfhbmkfq
לא
G
GDFHUIAO
לפעמים
G
Gumiho
לא חייב
L
Like a wolf
לא בהכרח. אולי.
יכול להיות שאת מתגעגעת להרגשה לא לבן אדם..?
H
Hanna2
באותו הנושא:
זיהוי וסימנים של אהבה - איך יודעים אם אוהבים אותי באמת?
רק אני ממש מתגעגע למישהי שדיברתי איתה כאן?
רק אני ממש מתגעגע למישהי שדיברתי איתה כאן?
רק אני מתגעגע למישהי שדיברתי איתה פה?
איך להגיד למישהי שאני מתגעגע?
מה לעשות שמתגעגעים למישהו..?
צריך לכתוב לילה טוב יפה משהו קצת קיטשי ועם המילה מתגעגע למישהי
בת מרביצה לבן זה סימן אהבה?
אני מתגעגע למישהי בשם רומי (רוצה שהיא תראה את זה)
מה עושים כשמתגעגעים למישהו ולא יכולים להגיד לו?
פעם התקשרתם למישהו מחסום רק כי התגעגעם לקול שלו?