התחברות
הרשמה
החלטתי להקים מחנה בבית הספר וכולם צוחקים עליי כיתה י
אני בוכה פה עכשיו אני בסך הכל רציתי לחזור טיפה לעבר מה לעשות?
16 באוקטובר 2018, 18:02
לעג
צחוק
תשובה אחת
חחח יאו איזה מאגניב
ש
שלומית בונה סוכה.
באותו הנושא:
אני לא הולכת לבית ספר היום אז החלטתי
אני בת 16, ואני *כל יום* חושבת על להקים משפחה, למצוא בעל, להביא ילדים, להקים בית...
אני כל השנה מתאפרת, הולכת לבית ספר עם איפור ואז היום החלטתי שאני באה בלי איפור
באיזה שעה השתחררתם ממחנה הזוועות הנוראי הנקרא בית ספר?
החלטתי להתרחק מהאנשים בבית ספר, מכולם.
קולנוע בפרדס חנה - היי, יש בתי קולנוע באזור פרדס חנה?
אוףף היה לי ערב סליחות בבית ספר עם שירים וזה. וזה גרם לי להיזכר בלילה האחרון של מחנה סיירים בבני עקיבא ולהתגעגע
זה נורמלי שבגלל ששתי החברות הכי טובות שלי לא באו לבית הספר היום, גם אני החלטתי שאני לא באה?
החלטתי להיות טבעונית ופשוט אין לי מה לאכול בבית, מה טבעונים אוכלים?
בנות אתן רוצות להקים בית עם ילדים רעש והכל ( להתחתן )?
החלטתי שאני מתעלם מהקראשית (לשעבר) ולא דיברתי איתה כבר שבוע, אני מאוד כועס עליה אבל עדיין מסתכל עליה בבית ספר וקשה