התחברות הרשמה

שישים באנגלית כיתה יא 4 יחידות כמה זה גרוע?

15 באוקטובר 2018, 14:56
4 יחידותאנגליתכיתהטקסטים    
2 תשובות
לא גרוע אם אני הייתי 4 יחידות כנראה הייתי נכשלת
אנונימית
תמיד יש מקום לשיפור, גם אני הייתי 4 יחידות והייתי מקבלת 60 את פשוט צריכה לתרגל ואז תצליחי לקבל יותר
M
Muffy
באותו הנושא:
ציון 72 במבחן באנגלית של 4 יחידות זה גרוע או לא?
3 יחידות באנגלית זה ממש גרוע?
מה הייתם חושבים על מישהי בכיתה י שהיא 3 יחידות במתמטיקה ושהיא 4 יחידות באנגלית?
עד כמה זה גרוע לעשות 4 יחידות באנגלית?
4 יחידות באנגלית ו3 במתמטיקה עד כמה זה גרוע?
ממוצע של 75 בחמש יחידות אנגלית זה גרוע?
70 ב4 יחידות אנגלית זה גרוע נכון?
זה עד כדי כך גרוע לעשות 4 יחידות אנגלית?: (
בכיתה י' 5 יחידות באנגלית , המורה מדברת איתנו רק אנגלית?
85 3 יחידות מתמטיקה כיתה ט עד כמה זה גרוע
אוףף זה ממש גרועה שאני 3 יחידות אנגלית???