10 תשובות
לא תומכת בזה בכלל, אין בכך הגיון לדעתי
שואל השאלה:
כן אני זו ששאלה על התפריט
ואני גם חושבת שזה מזעזע לתמוך בזה
אבל אני ממש צריכה להכיר בנות שהן פרו אנה
כן אני זו ששאלה על התפריט
ואני גם חושבת שזה מזעזע לתמוך בזה
אבל אני ממש צריכה להכיר בנות שהן פרו אנה
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני צריכה את זה
אני חושבת שזה מזעזע לדרבן בנות (או בנים) לזה
ההבדל ביני לבין אנשים אחרים זה שלא אכפת לי ממני
אז לסיכום אני לא תומכת בפרו אנה אבל לגביי פשוט לא אכפת לי
כי אני צריכה את זה
אני חושבת שזה מזעזע לדרבן בנות (או בנים) לזה
ההבדל ביני לבין אנשים אחרים זה שלא אכפת לי ממני
אז לסיכום אני לא תומכת בפרו אנה אבל לגביי פשוט לא אכפת לי
אנונימית
מזעזעות.
למה לדרדר אחרים לדבר שיודעים שהוא חרא?
אם מישהי אנורקסית, לדעתי היא צריכה למנוע מאחרים להגיע למצבה
למה לדרדר אחרים לדבר שיודעים שהוא חרא?
אם מישהי אנורקסית, לדעתי היא צריכה למנוע מאחרים להגיע למצבה
שואל השאלה:
אני מנסה למנוע מאחרות להגיע למצב הזה
אבל מעצמי לא ובגלל זה אני מחפשת פרו אנות
אני מנסה למנוע מאחרות להגיע למצב הזה
אבל מעצמי לא ובגלל זה אני מחפשת פרו אנות
אנונימית
את רוצה להתאשפז?
מבטיחה לך שזה חרא
מבטיחה לך שזה חרא
שואל השאלה:
לא אכפת לי להתאשפז
לא אכפת לי להתאשפז
אנונימית
יקרה את לא צריכה לעשות את זה לעצמך. בבקשה תנסי להיות אכפתית לעצמך ולחיים שלך
שואל השאלה:
איבדתי עניין בחיים שלי
אני רק מנסה להרזות
איבדתי עניין בחיים שלי
אני רק מנסה להרזות
אנונימית
אז נסי למצוא עניין בחיים שלך, תדאגי לעצמך, את רוצה להרזות, אז תעשי את זה בצורה בריאה , לא צריך להגיע למצב קיצוני של חיים ומוות שמלאך המוות יבוא אליך וידפוק לך בדלת ויגיד לך שהגיע הזמן שלך ללכת , או גרוע יותר , להיות באשפוז בבית חולים פסיכאטרי שבו מאכילים אותך בכוח, אפשר לתקן , אפשר לשנות ולהשתנות
באותו הנושא: