4 תשובות
אם זה משחק אונליין שזה נגד אנשים מהעולם כמו פורטנייט אז חייב לעשות מנוי אם זה משחק שהוא נגד המחשב אבל לא צריך
תלוי איזה משחק, אתה צריך לקנות אקסבוקס לייב גולד בשביל לשחק מולטיפלייר שזה אונליין, למשל פורטנייט, פאבגי, כול אף דיוטי ועוד
תלוי איזה משחק בדיוק אבל אם זה אונליין אז אתה תצטרך לעשות מנוי.
את לא תוכלי לשחק פורטנייט בלי חשבון xbox live... לא משנה מה תעשי
אלא אם את משחקת על מחשב או בטלפון