2 תשובות
שואל השאלה:
כי אני מפחדת לריב עם אנשים ומפחדת פשוט לדבר עם אנשים כי אני לא אומרת תמיד את מה שאני חושבת
כי אני מפחדת לריב עם אנשים ומפחדת פשוט לדבר עם אנשים כי אני לא אומרת תמיד את מה שאני חושבת
אנונימית
אל תגידי את מה שאת חושבת אם יש מצב שזה יפגע בבנאדם השני. אם זה משהו שישמח בנאדם תגידי ואם זה משהו שיעשה לבנאדם השני רע או לא יאהב לשמוע אז אל תגידי. כנ"ל לגבי חברות שלך-זה לא יפה שהן אומרות לך ככה ותגידי להן שזה פוגע בך ומוריד לך את הבטחון אז שישמרו לעצמן
באותו הנושא: