התחברות הרשמה

כתבתי נאום כי אני רוצה להשתתף בבחירות למועצת תלמידים

עכשיו זאת תחילת הנאום ורציתי לפתוח אותו ב5 מילים: תבחרו בי להיות במועצת תלמידים! אני תמיד רציתי לדאוג לכל הילדים שיושבים כאן, מולי בקהל. תמיד היה לי חלום שכולם יהיו מאושרים. אני מבטיחה להקשיב לכל בקשה ולקיים אותה. אני מבטיחה להיות נחמדה לכולם ולהקשיב לבקשות שלכם. לתזכרו, גם אני אני לא אבחר למועצה אז אתם יכולים לגשת אליי ולדבר איתי על כל דבר ולפטפט.
10 באוקטובר 2018, 19:43
מועצת תלמידיםבחירותתלמידיםבית ספר    
2 תשובות
יפה!
ז
זייג ונרופ
אהבתי
אנונימית
באותו הנושא:
בלי קשר לדת, הייתם רוצים להשתתף בליל כל הקדושים כמו בארה"ב?
באיזה ריאלטי הייתם רוצים להשתתף?
אם היה משחקי רעב במציאות הייתם רוצים להשתתף?
הייתם רוצים להשתתף בבנים והבנות?
בחרו בי לנאום נאום דיבייט באנגלית בבית ספר ואני לא כול כך רוצה.. מה לעשות?
אני באמת רוצה לנאום בכנסת על מכנסיים קצרים בבתי ספר
אני היחיד שהיה רוצה להשתתף בכלוב הזהב?
מותר למורה לספורט להוריד ציון אם התלמיד לא רוצה להשתתף במשחקי כדור?
אני רוצה להשתתף באולימפיאדה איך נרשמים?
מי רוצה להשתתף לסרטון לסלינה גומז?
אני מאוד רוצה להשתתף בהבנים והבנות