2 תשובות
לא
תאכלי מה שטעים לך-אם תאכלי משהו שפחות טעים לך ובגלל הקלוריות או דיאטה וכל סיבה אחרת , את לא תהני ממה שתאכלי כי רק תחשבי על הדברים שאת רוצה לאכול.. כשאוכלים מה שאוהבים ולא מגזימים ולא חושבים על קלוריות- תאמיני שגם הגוף יודע להגיב בהתאם. כל ההשמנה מתחילה כשמתחילים להילחץ מה אוכלים.. אפשר לשמור על הבריאות אבל בלי להיסחף.
אנונימית