8 תשובות
7
הולכת לישון...
~L~
בשש וחצי ואני נרדם תמיד בשתיים בגלל כל החופשים
ב6 וחצי
ישנתי שנצ אז אני לא עייפה ככ
קמה ב 7 וחצי
וערה כי לא יודעת חח
לא קמה מחר
ב6 בדרך לישון...
6:10
מתאמנת למבחן
שבע וכי אני לא עייפה