4 תשובות
אין כאלה, הפלאפון ישן מידי ולא מוציאים לו כלום חדש.
שואל השאלה:
פעם כן עבדה לי אפליקציה לשיחות
פעם כן עבדה לי אפליקציה לשיחות
אנונימית
עכשיו היא נמחקה כנראה.
שואל השאלה:
לא היא לא נמחקה זאת האפליקציה הרגילה פשוט לא עובד לי
לא היא לא נמחקה זאת האפליקציה הרגילה פשוט לא עובד לי
אנונימית
באותו הנושא: