3 תשובות
זה סתם חרטא עברתי את זה לפני שנתיים
פשוט בזבוז זמן ומדברים שם עם ילדים רוב הזמן
קודם כל כותבים קיבלתי*
פשוט בודקים אותך לקראת הצבא..
אנונימית
יש כבלים