22 תשובות
וואו כןן
אנונימית
אחלה
אנונימי
סבבה כזה
לא יפה בכלל, רזה בטירוף
רזה מדי
Up!
לא.
פעם זה היה האידיאל שלי, אבל אני מחלימה מאנורקסיה ותמונות כאלה פשוט עושות לי חרא אז החלטתי שאני מעדיפה גוף מלא יותר.
רזה ממש יותר מדי
שואל השאלה:
וואי רציני שזה הגוף המושלם לדעתי
אנונימית
יופי תהני.
עצוב
אנונימית
שיט חחח
אני שונאת את זה זה טריגר חחח
לדעתי רזה מידיי
גבוהה ורזה לדעתי יותר יפה מלאות יותר
כאילו ליטרלי כתוב שם למטה
pro ana
זה מסמן משהו.
אני די בטוחה שזה אפילו לא טבעי.
ראיתי את התמונה הזאת כל כך הרבה בעמודי של אנורקסיות (thinpo)
מגעיל אותי התגובות פה.
רזה מדי גבוהה מדי אתם לא אותם האנשים שאמרתם שכל אחת יפה בדרך שלה? זה הגוף שלה יכולתם לרשום לא הטעם שלי אבל למה דברים כמו משהו מדי אין מה לעשות זה מבנה גוף ובטח יש עוד בנות כאלה שיכולות לראות את התגובות ולהעליב..


ולשאלה בגוף שלה סבבה
אנונימית
אנונימית
כתוב שם שזה pro ana
כנראה זאת מישהי אנורקסית.
גם אנורקסית יכולה להעליב זה לא אומר שאין לה רגשות
אנונימית
יופי
אז מה.
למה להגיד שזה יפה אם זה גוף לא אמיתי.
כאילו באמת שזה מציק, ואם אומרים למישהי אנורקסית דרך אגב שהגוף שלה מהמם במצב הרזה והלא טבעי שלו אז זה רק מחזק אותה ונותן לה מוטיבציה להשאר בגוף הזה, שלא בריא לה
לא אמרתי להגיד שזה גוף יפה אבל לא לתת ביקורת ותלונות כי בדיוק ככה הן הפכו לאנורקסיות
אנונימית
לא!
הן הופכות לאנורקסיות בגלל שהן רואות תמונות של בנות כאלו רזות. המטרה שלהן זה להיות רזות מידי
באופן אישי כשהאנורקסיה שלי הייתה חזקה אז כשהיו אומרים לי שאני רזה וזה יפה או שאני נראת בסדר זה גרם לרצות להמשעך
מה שצריך להגיד זה פשוט- את לא נראת טוב, את נראת חולה, לקחת אותה לטיפול.

באופן אישי לי התמונה עשתה רע בטירוף
כי החברה הגדירה מה זה גוף יפה וזה שאנשים נותנים ביקורות על מראה ככה זה קורה
אנונימית
החברה חושבת שגוף כזה יפה הרבה פעמים
אני פשוט חושבת שבכל לי עדיף לא לתת ביקורת על גוף כי זה מעצבן