4 תשובות
כיף מאוד, למרות שאצלי זה מסתיים בזה שאני מביכה את עצמי ובכאב גרון.
כמו התשובה שמעליי - כן זה בהחלט כיף כשעושים את זה נכון. יש מלא אנשים שלא עושים גראולינג נכון וככה פוגעים קשה בגרון שלהם ואחרי זה מגיעים למצב שאחרי חמש - עשר שניות הם לא נושמים.
שואל השאלה:
אה אני יודעת איך לעשות.
אנונימית
ניסיתי,לא עובד לי...