5 תשובות
אולי את מרגישה אליה קשר מסוים
הכל בסדר איתך...
זה לגיטמי. את מרגישה הזדהות.
אני רק מקווה שזה לא יעלה לך לראש ואת תפגעי בעצמך.
אבל אני בדיוק כמוך, אבל הפוך.
אני ראיתי את כל העונה עד השני הפרקים אחרונים כי לא יכולתי לצפות באיך שהיא מתה.
קראתי את הספר ובכיתי ( למרות שלא מגלים איך היא עשתה זאת ) אבל עדין בכיתי.
פשוט תנסי להסתכל על סדרות אחרות ולנסות לשכוח את זה שזה לא יעציב אותך עוד יותר
זה לגיטמי. את מרגישה הזדהות.
אני רק מקווה שזה לא יעלה לך לראש ואת תפגעי בעצמך.
אבל אני בדיוק כמוך, אבל הפוך.
אני ראיתי את כל העונה עד השני הפרקים אחרונים כי לא יכולתי לצפות באיך שהיא מתה.
קראתי את הספר ובכיתי ( למרות שלא מגלים איך היא עשתה זאת ) אבל עדין בכיתי.
פשוט תנסי להסתכל על סדרות אחרות ולנסות לשכוח את זה שזה לא יעציב אותך עוד יותר
שואל השאלה:
אמרו בספר שהיא מתה על ידי נטילת כדורים :(
ואני לא אפגע בעצמי לדעתי
תודה 3>
אמרו בספר שהיא מתה על ידי נטילת כדורים :(
ואני לא אפגע בעצמי לדעתי
תודה 3>
אנונימית
אז כנראה שלא זכרתי את איך הולך הספר.
אבל אני כמעט בטוחה שלא אמרו איך. אבל אולי אני טועה
ואני מקווה תהיי חזקה בכל הדרך שלך!
אבל אני כמעט בטוחה שלא אמרו איך. אבל אולי אני טועה
ואני מקווה תהיי חזקה בכל הדרך שלך!
שואל השאלה:
תודה 3>
תודה 3>
אנונימית