4 תשובות
תהיי ממש ממש עייפה
לא ממש תוכלי לתפקד ותרגישי חלשה
אנונימית
לא תצליחי לתפקד טוב הרמת ריכוז שלך על הרצפה
תהי יחסית רעבה כי הגוף צריך אנרגיה מסויימת כדי לעבוד ושינה זה המקור אנרגיה הכי חזק
ואם תמשיכי ככה כנראה גם קריסה
תהי יחסית רעבה כי הגוף צריך אנרגיה מסויימת כדי לעבוד ושינה זה המקור אנרגיה הכי חזק
ואם תמשיכי ככה כנראה גם קריסה
תהיי ממש עייפה, תרגישי חלשה ויכול לכאוב לך הראש ואפילו קצת בחילות, תנוחי קצת.
באותו הנושא: