3 תשובות
פשוט תדברי רק עם ההורים שלך
את לא חייבת להתחבר שם עם הקבוצה תהני מהטיול ותהיי עם המשפחה שלך
אני חושב שסתם נפגעת הוא לא באמת אמר שום דבר מעליב. מי ישמע בסך הכל ביקש שתייהי חברותית אפילו שאת לא מכירה אותם. סתם תגידי שלום ותחייכי זה הכל
באותו הנושא: