התחברות הרשמה

בעיה בטלפון

יש לי גלאקסי שש אס אדג'י והוא התחמם יותר מידי ואי אפשר לפתוח את הטלפון ולהוציא את הסוללה אני לא יודעת איך זה קרה, הייתי פשוט באמצע לדבר עם חברה והוא התחמם. הטלפון כבר בערך חצי שעה על מסך של הידלקות (מסך שחור וכיתוב לבן מהבהב של סמסונג) מה לעשות? כרגע שמתי אותו במקרר שלא יתפוצץ
2 באוקטובר 2018, 11:39
טלפוןטלפוניםGalaxyגלקסיתמיכה    
2 תשובות
אם יש לך אחראיות דברי עם הח'ברה ושלחי אותו לתיקון,זה קורה לפעמים
E
ErO
אסור להכניס למקרר טלפונים זה רק פוגע בהם. תחכי שיעלה או שתיגמר הסוללה ותטעיני.
י
ילד......
באותו הנושא:
לאחד מאיתנו יש בעיה בטלפון או שהוא סתם מסבן אותי?
יש.לי.איזשהי.בעיה.בטלפון.שאחרי.כל.מילה.זה.שם.לי.נקודה.במקום.רווח
בעיה בטלפון בבקשה תיכנסו בעיה בטלפון גלאקסי j7
יש לי בעיה בטלפון (דחוף)
בעיה בטלפון שלי... עזרה!
מי שבחברת פאלפון גם לכם יש בעיה בטלפון ובשיחות?
יש לי בעיה בטלפון, זה ממש מוזר מה זה?
אם לא קניתי את האייפון מidigital ויש לי בעיה בטלפון, אני עדיין יכולה לקבל שירות מהם?
יש לי בעיה בטלפון
יש לי בעיה בטלפון
כבר 2 אוזניות נהרסו לי. בשנייהם לא שומעים באוזניה אחת, יכול להיות שהבעיה בטלפון שלי?