יש לי גלאקסי שש אס אדג'י והוא התחמם יותר מידי ואי אפשר לפתוח את הטלפון ולהוציא את הסוללה אני לא יודעת איך זה קרה, הייתי פשוט באמצע לדבר עם חברה והוא התחמם. הטלפון כבר בערך חצי שעה על מסך של הידלקות (מסך שחור וכיתוב לבן מהבהב של סמסונג) מה לעשות? כרגע שמתי אותו במקרר שלא יתפוצץ