5 תשובות
אני חושבת שלא, זה לא עד כדי כך משמין
לא אם זה פעם ב
שואל השאלה:
ופתיתים ברוטב עגבניות ?
אנונימית
פתית ברוטב עגבניות זה די כלום. בתכלס דיאטות כאסח זה לא טוב.
לא
הגיוני לרדת חצי קילו ביום? לא
כך גם לגביי עלייה במשקל.