5 תשובות
אני חושבת שלא, זה לא עד כדי כך משמין
לא אם זה פעם ב
שואל השאלה:
ופתיתים ברוטב עגבניות ?
ופתיתים ברוטב עגבניות ?
אנונימית
פתית ברוטב עגבניות זה די כלום. בתכלס דיאטות כאסח זה לא טוב.
לא
הגיוני לרדת חצי קילו ביום? לא
כך גם לגביי עלייה במשקל.
הגיוני לרדת חצי קילו ביום? לא
כך גם לגביי עלייה במשקל.
באותו הנושא: