5 תשובות
אם הם תאומים לא זהים אז ברור לא קשה לשים לב להבדלים
אם הם תאומים זהים מי שמכיר אותם יכול להבדיל לפי סגנון לבוש, סגנון דיבור ואופי.
אם הם תאומים זהים מי שמכיר אותם יכול להבדיל לפי סגנון לבוש, סגנון דיבור ואופי.
אני מכירה תאומים זהים, בהתחלה היה ממש קשה להבדיל בינהם אבל אחר כך מצאתי איך
לא כל התאומים זהים
ולרוב הם לא בדיוק אותו דבר, תמיד יש מאפיינים שונים (נקודת חן, צורת פרצוף..)
ולרוב הם לא בדיוק אותו דבר, תמיד יש מאפיינים שונים (נקודת חן, צורת פרצוף..)
בד"כ כן אחרי זמן מסויים, לי יש 2 זוגות של תאומים בשכבה שגם שניהם היו איתי בכיתה בשלב מסוים. היו תאומות בנות ותאומים בנים. הבנות היו ממש שונות והבנים היו ממש זהים אבל בסוף החברים ואני ביניהם מצאנו מלא הבדלים.
אם התאומים ממש זהים זה עדיין אפשרי אבל יותר קשה וזה אפשרי בגלל שחברים שלהם יודעים לפי קול, פרצוף, סגנון לבוש שונה
באותו הנושא: