4 תשובות
~ " אם אתם חושבים שכיף לו, אז אתם צודקים, כי כיף לו "
אנונימית
מרגש. מלא עומק. מלא תוכן.
לא.
חחח מה זה החרא הזה xd
אני אשכרה יושבת בארהב בחופשה שחיכיתי לה שנים ןרואה תחרא הזה
מה אני עושה עם החיים שלי חחח