9 תשובות
הוא לא היה כיף, הוא היה משמעותי
לא היה יום משו
כיף רצח ( שיעמום מוות, אהם עונש אהם)
היי אתה שוב
היה מדהים.
יום כיף בהחלט
לא כייף יש לי בגרות עוד 9 שעות ואני לא מראה סימנים של שינה
יום סביר
לא ממש...ואני!אבל אמיתי לא באתר חחח
באותו הנושא: