15 תשובות
כן
אני אוהב צלב
לא אכפת לי מדת של אנשים בעיקרון אז אין מה להרחיב
לא אכפת לי מדת של אנשים בעיקרון אז אין מה להרחיב
אין לי בעיה איתם, יש לי חברה טובה שהיא נוצרייה.
לא מה לי ולהם
איזו מכלילה השאלה הזאת אלוהים
אני לא אוהבת אנשים עפ דתם
שואל השאלה:
אני אוהבת אותכם גם
אני אוהבת אותכם גם
אנונימית
אין לי בעיה איתם
שואל השאלה:
את חלקכם
את חלקכם
אנונימית
יותר מידי כללי
אבל אינלי בעיה איתם
אבל אינלי בעיה איתם
אין לי בעיה ספציפית עם אנשים שלא אמורה להיות לי איתם בעיה ספציפית
לא
אני אוהב בן אדם לא את הדת שלו
מאוד
באותו הנושא: