14 תשובות
כן אין לי בעיה איתם, אני חושב שהם כמו כל בני האדם..
לא אוהב בן אדם או אשנא בן אדם בגלל הדת שלו.
לא חושבת עליהם כלום.
אין לי בעיה עם נוצרים.. זו הדת שלהם, וזה בסדר. זה לא אומר עליהם משהו כאנשים.
אני ממש אוהבת נוצרים חח
אני נוצרית טכנית אבל בתהליך גיור
אנונימית
לא אני לא אוהבת אותם ואני גם לא שונאת אותם... כל עוד הם לא פוגעים בי אין לי דעה עליהם, חוץ מזה שהדת שלהם שיקרית כי אני מאמינה בתורה שלנו.

וכן יש נוצריות ויש נוצרים.
אני חצי נוצריה (מצד של אבא. כן, על פי דת אני לא, אבל על פי דם אני כן). אין לי בעיה עם כל דת שהיא, לא רק נצרות. הם בני סה"כ כמוני וכמוך
המשפחה שלי נוצרית אבל אני לא.
כולם בני אדם וזה שהם מאמינים בדברים שונים לא צריך לשפוט אותם
הם לא חצי בן אדם או סוג ב'
אני חושבת שהעולם שלנו ממש גזעני..
אני נוצרינ ואני בתהליך גיור
אנונימית
כמו כל בן אדם אחר
אני לא גזען
יש לי חברה שהיא נוצריה, היא אחראית, בעלת לב טוב...
דת זה משהו שלא אומר דבר על אנשים
סוג חינוך בהחלט קובע
אין לי שום דעה עליהן חברה שלי נוצריה :)
אני אתאיסטית אז לא ממש אכפת לי
אממ מה יש לא לאהוב בהם? הם בני אדם זה דבר ראשון.
אז מה אם הם לא נוהגים באותם מנהגים שיש לנו?
אני נוצריה