6 תשובות
מה הבעיה
מה רע בזה?זה בסדר.
שואל השאלה:
כמעט כל המאכלים עם אורז ואני מוצאת את עצמי תמיד רעבה
אנונימית
זה בסדר, זה שזה העדה שלך לא מחייב אותך לאהוב הכל
את דיוונה
חח מאוד גרוע
סתם, בקטנה