6 תשובות
מה הבעיה
מה רע בזה?זה בסדר.
שואל השאלה:
כמעט כל המאכלים עם אורז ואני מוצאת את עצמי תמיד רעבה
כמעט כל המאכלים עם אורז ואני מוצאת את עצמי תמיד רעבה
אנונימית
זה בסדר, זה שזה העדה שלך לא מחייב אותך לאהוב הכל
את דיוונה
חח מאוד גרוע
סתם, בקטנה
סתם, בקטנה