4 תשובות
למה מדכא? :(
ותכבי אותו ותלכי לקרוא ספר טוב, זה יעסיק אותך
כבי את הפלאפון, תני לאחד ההורים ותבקשי שיחזירו לך בבוקר שלמחרת.
ובלי קשר לזה, תורידי את זמן השימוש בו ביום ובהדרגה תשתמשי בו פחות ופחות,
מקווה שעזרתי.
שואל השאלה:
הקרינה לא עושה לי טוב אבל אני מתעצלת לפעמים ללכת למחשב
והיי חח
תמצאי תחביב שלא קשור לטלפון