8 תשובות
לול כן
וואי אניי
כל חיי.
סתם לא אני פשוט יש ימים פחות טובים
*שאני פותחת בטעות מצלמה קידמית*
שואל השאלה:
oh השטן^
אנונימית
חחח כן אני גם ככה
סיפור חיי בערך