4 תשובות
למה לא שתיהן!?
פרוזן גלידת פיצוץ זה ממש מתוק ומלא סוכר פרוזן לדעתי יותר בריא וזה יותר טעים
פיצוץץ
גלידת פיצוץ!
באותו הנושא: