9 תשובות
כמו כולם
את יודעת הם לא חייזרים או משהו חחח
את יודעת הם לא חייזרים או משהו חחח
אני דתייה ואני עושה רגיל כמו חילנוים וזה..
החרידים יש מצב עושים אם כל מיני דברים כדי שלא יראו את הגוף(אבל יש כאלה שעושים גם רגיל)
החרידים יש מצב עושים אם כל מיני דברים כדי שלא יראו את הגוף(אבל יש כאלה שעושים גם רגיל)
אנונימית
עם חור בסדין.. נו באמת.
רגיל.
רגיל.
כמו כולם... כל העניין עם החור בסדין הוא לא נכון ברוב המקומות (יש חסידויות שנאמר להם שככה הם צריכים לקיים יחסי מין וככה הם מקיימים יחסי מין). ב99% מהמקרים הם מקיימים רגיל כמו כולנו
רגיל. את האמת אפילו אסור שיהיה חוצץ בניהם אז כל הקטע עם הסדין די מפגר.
אנונימית
מכניסים את הפיפי שלו לפיפי שלה
רגיל, רק בחושך.
שואל השאלה:
בגלל זה שאלתי כי שמעתי על משהו עם חור בסדין..
בגלל זה שאלתי כי שמעתי על משהו עם חור בסדין..
אנונימית
רגיל !!
באותו הנושא: