3 תשובות
סיימ שיט
זה בערך אותו דבר, רק שפגיעה יכולה להיות גם פגיעה פיזית. העלבה זה יותר בדיבורים
פוגע זה נשמע יותר פיזי, מעליב נשמע ריגשי בעיקרון אין ממש הבדל זה יכול להיות גם וגם