11 תשובות
ספאם גרוע
ואם לא אז את סתם רעה
אנונימית
שואל השאלה:
מה יש לכם? לא כל דבר זה ספאם

ואני לא רעה, משיכה זה חשוב בקשר ואם אין משיכה איך להיפרד?
אנונימית
" אני נפרדת ממך כי נהיית מכוער"
תגידי את האמת .
שואל השאלה:
אבל לא רוצה לפגוע בו הוא רגיש..
אנונימית
הוא לא זה שמכוער...
לדעתי תגידי לו בעדינות שזה פשוט לא הולך
תגידי את האמת ואל תתחבאי מאחורי איזה תירוץ נדוש.
שואל השאלה:
ואם הוא יפגע?
אנונימית
תגידי לו שזה פשוט לא הולך לשום המקום הקשר הזה.
ואני לא אשקר זה מגעיל להיפרד ממישהו כי הוא מכוער אבל אני יודע שרוב התשובות פה צבועות כי הם בעצמם לא יהיו בזוג אם מישהו שהם מחשיבים "מכוער".
והיה יותר נחמד אם היית מנוסחת את השאלה ככה:
"אני רוצה להיפרד מחבר שלי כי אני כבר לא נמשכת אליו כמו פעם איך לעשות זאת"?
היה יכול להיות יותר נחמד..
אנונימי
את רוצה להיפרד ממנו כי את חושבת שהוא מכוער? אחותי זה או שהאף שלך יותר מידי בשמיים או שמשהו לא תקין בסדר העדיפויות שלך על בנאדם
שואל השאלה:
#אנשים_תבינו_זה_ספאם
אנונימית