4 תשובות
צריך לפעמים פשוט לחבק ולהקשיב לה.. וזה יספיק!: (
הכי טוב בהתחלה לא לדבר רק מה שחשוב
ואחר כך כשמתחילים לעכל להתחיל לדבר והכל
מנסיון..
ואחר כך כשמתחילים לעכל להתחיל לדבר והכל
מנסיון..
את לא צריכה להגיד הרבה. את צריכה רק לבוא להפגין נוכחות.
תאמיני לי שעצם נוכחותך, עושה לה טוב.
תאמיני לי שעצם נוכחותך, עושה לה טוב.
פשוט להיות שם בשבילה