4 תשובות
אם למדת טוב תלכי עכשיו ואם לא תלכי אחרי המבחן
תנחמי את המורה שלך מחר בתום המבחן שלך: )
תלכי לנחם, זה לא ככ הרבה זמן.. ואחכ תלמדי..
תעשי את זה אחרי המבחן
באותו הנושא: