6 תשובות
כן

תנסי גם ליצור עוד חברים
כןן ברור
שואל השאלה:
אבל אם אני אשאר שם לבד? וכל אלה שלא סובלים אותי יראו אותי
אנונימית
שיראו,
מה זה משנה לך?
תראי להם דווקא שלא אכפת לך ותתחברי עם חדשים
יענו המחנה?
כי אם כן אז כן!
אני שם כל קיץ
בחורף פחות מעדיפה כי זה רק ישראליים וזה בול ארבעה ימים אז זה די מעפן
מוזמנת לדבר איתי בפרטי בקשר לזה אם את רוצה)