7 תשובות
אני
וואי אני עוד שניה בת19 מרגישה בדיוק משכתבת
כ"כ באלי להיות איזה בת 13
אוף
כ"כ באלי להיות איזה בת 13
אוף
הגיוני וככ מזדהה
לא אני, הייתה לי ילדות נוראית אני מאושרת שהיא נגמרה
כן ולא
לא אני
א נ י.
באותו הנושא: