4 תשובות
שואל השאלה:
כן
אנונימית
שואל השאלה:
שנתיין, צעירים ממש, במשך שבועיים ראיתי אותו פעם אחת במשך שלוש שעות בלי לגעת בכלל ובלי להגיד דברים רומנטיים (כמו ידידים ) וגם כשהוא בבית יש לו מיליון דברים לעשות להתכונן לחג/שבת ואני תמיד מקבלת שיחה קצרה, זה חסר לי, זה לא מרגיש לי זוגיות
אנונימית
שואל השאלה:
לא הוא לוחם ואני גובניקית, הוא דתי ואני לא זה קשה
אנונימית
אם את לא יכולה להיות בקשר כזה.. תסבירי לו את זה בצורה יפה ותמשיכו הלאה בחייכם
באותו הנושא: