7 תשובות
שואל השאלה:
חחח לא יודעת לא התחברתי לזה, ראיתי כמה ולא אהבתי
אנונימית
אף פעם לא ראיתי, לא התעניינתי, לא הלכתי לפסטיגלים. נשמע משעמם.
גם אני
כנראה.
אני שונאת פסטיגלים
אנונימית
אני בטוחה שלא
בכללי גם אני לא כל כך אוהבת את זה
הייתי רק פעם אחת בפסטיבל.
כנראה