6 תשובות
רק ברגע האמת
אם כשאת צריכה הם לא שם אז הם לא חברים.
תדברי איתם ותגידי להם איך את מרגישה ככה תביני מה הן מרגישות ותוכלו לעבוד על זה ביחד
רק בשעת משבר רציני תדעי מי החברים האמיתים שלך החברים האמיתים ישארו איתך בשעת המשבר בזמן שהאחרים ינטשו אותך
תדברי איתם על זה , תראי מה הסטטוס שלהם בחברות הזו ולפי זה תראי
Qs
ההרגשה שלך עליהם והתחושות שהם נותנים לך אומרים...