19 תשובות
לא אין לי
ואני גם לא רוצה,אני לא חושבת שזה כזה יפה..
אין לי רווח
כשאני עומדת כן, כשאני יושבת לא
אנונימית
כן אבל זה לא באמת משנה משהו סך הכל רווח
אין לי רווח בירכיים יש לי רווח בשיניים
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שזה משנה כי אז יש חיכוך ותמיד שורף וכואב
אנונימית
כן וזה לא כיפ.
כן אבל הוא ממש קטן, אני לא כזאת דקיקה
וזה בכלל לא משנה. אפשר להיות יפהפיה עם ובלי רווח
תלבשי טייץ
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שאני עושה ולא עוזר חחח ובלי קשר ליופי זה פשוט מעצבן ומציק
אנונימית
כן יש לי והאמת אני לא מבינה למה כל כך מתלהבים מזה..
אין לי בכלל.
אין לי ואני סבבה עם זה.
די לרדוף אחרי דברים שאין לנו. תשמחו על הפלוסים שכן קיבלתם
שואל השאלה:
זה לא קשור ללרדוף זה פשוט כואב לי
אנונימית
זה לגמרי אוברייטד.
אגב, רווח בירכיים זה בהכרח אומר להיות רחבה יותר, כי זה מבנה גוף שבו הירכיים מעוגלות כלפי חוץ, רחוקות יותר אחת מהשנייה..
ושתדעי שחוץ מפעם אחת שאמרו לי על זה, אף אחד לא באמת שם לב..
לא רוצה גם זה מגעיל אותי גוף רזה מאוד
כן וזה לא כזה וואו
Up!
אין לי ואני בסדר עם זה