3 תשובות
לכולם יש תקופות ,,,את תעברי את זה ❤
תחכי שהזמן יעבור ותוכלי לעוף מהבית ולגור בלעדיהם
בנתיים תעסיקי את עצמך בתחביבים, חברים ובלימודים זה יעזור לך בעתיד
הזמן עובר ממש מהר את לא תשימי לב ותוך שניה החיים שלך יהיו יפים יותר..
בנתיים תעסיקי את עצמך בתחביבים, חברים ובלימודים זה יעזור לך בעתיד
הזמן עובר ממש מהר את לא תשימי לב ותוך שניה החיים שלך יהיו יפים יותר..
אוקיי קראתי
אני מזדהה איתך בחלק מהדברים,
ואם את רוצה לדבר את מוזמנת :)
והייתי ממליצה להוסיף שאלה כי ימחקו לך
אני מזדהה איתך בחלק מהדברים,
ואם את רוצה לדבר את מוזמנת :)
והייתי ממליצה להוסיף שאלה כי ימחקו לך
באותו הנושא: