5 תשובות
חח גם אני ניסיתי להיות שם הכל מבולגן אין לי מושג איך רושמים
אני יודעת שזה עיניין של התרגלות אבל איך לעזאזלל??
אני יודעת שזה עיניין של התרגלות אבל איך לעזאזלל??
שואל השאלה:
^^אין בעיה שזה אחלה קהילה
אבל איך התחלת להבין מה קורה שם בכלל?
^^אין בעיה שזה אחלה קהילה
אבל איך התחלת להבין מה קורה שם בכלל?
אנונימית
כנ"ל
לא הבנתי איפה לעזאזל מוסיפים שאלה!!! איך מתמצאים בדבר הזה הכל מבולגן לגמרי ולא נוח. אין על סטיפס.
לא הבנתי איפה לעזאזל מוסיפים שאלה!!! איך מתמצאים בדבר הזה הכל מבולגן לגמרי ולא נוח. אין על סטיפס.
אחלה קהילה אני שם שנים .. יש שם כלכך הרבה דברים ממש על הכל
חחח גם אני הכל שם לא מובן ויש שם מלא מודעות
באותו הנושא: