5 תשובות
לקח לי שבוע בערך להתרגל, ולא היה לי לחץ כלשהו
הייתי מאוד לחוצה בשבועיים הראשונים, והתגעגעתי לחברות הקודמות. אבל מתישהו התרגלתי
לא ייחסתי לזה מספיק חשיבות כדי להלחץ.
גם אני בחטיבה, ואפשר לומר שדיי התרגלתי...
בסופו של דבר התרגלתי