2 תשובות
חח בתל אביב עכשיו הכל פתוח וכן יש מכוניות
האוויר עדיין מזוהם, 25 שעות בשנה זה ממש לא מספיק, למרות שהוא כן כנראה קצת יותר נקי. ותל אביב עכשיו די ריקה בגלל שלילה, אני גרה בתל אביב.
im a muffin, אין מכוניות חוץ ממכוניות שעוברות פעם ב.. ושום דבר לא פתוח, אנחנו בישראל
im a muffin, אין מכוניות חוץ ממכוניות שעוברות פעם ב.. ושום דבר לא פתוח, אנחנו בישראל
באותו הנושא: