6 תשובות
הלוואי
כן:)
אני חושבת שאני יהיה מהאלה שיושבות לבד במבט מפחיד ושונאת בני אדם
לגמרי, כל עוד נשארים צעירים בנפש. לצערנו אי אפשר להישאר יפים...
אם אני אחיה עד אז אבל כנראה שלא לול
אנונימית
האמת שלא לול