15 תשובות
כן.
מקווה שכן
כן,אתן להם את חיי
כן
עם כל המרור שאכלתי כל החיים האלה אני מפחדת להיות אמא בכלל.לא חוויתי מה זה הורים טובים מה זה סבא וסבתא.אני מקווה ללמוד מטעויות של אחרים ולא לפתח חדשות בעצמי.
אנונימית
כן
מקווה
לא חחח
מקווה שכן..
אם אני אלד עכשיו... כנראה שלא אני ילדותית מדי חחח
אבל בעתיד כן
אבל בעתיד כן
מקווה מאוד, ילדים הם אתגר מטורף
כן ומקווה שכן
אנונימית
אני מאמינה שכן...
הייתי מקווה אבל אני פוחדת ודי בטוחה שכנראה לא
באותו הנושא: