התחברות הרשמה

אוף אני לבד בכיפור. אין לי חברים להיות איתם -_- מי מזדהה?

18 בספטמבר 2018, 14:41
יום כיפורבדידותדיכאוןיאושלבד    
5 תשובות
גם אני,תנסי להעביר את הזמן בבהיה בקירות,עובד.
יש לי חברות אבל אני מכירה אותן מהפנמיה וכל אחת נמצאת בעיר אחרת-לכם אני לבד,יעבור.(;
אנונימית
אני
Skylight
אני
N
Night School ❤
אני
אנונימי
אני
נ
נראלי אני אלה
באותו הנושא:
אין לי חברים לצאת איתם ביום כיפור
בכיפור עד איזה שעה בלילה אתם נשארים בחוץ עם חברים?
רק לי אין עם מי להיות בכיפור?
למי עוד אין חברים לצאת איתם בכיפור?
אין לי חברים להיות איתם בהפסקה להסתגר בשירותים?
מותר להיות בכיפור בטלפון ?
מותר להיות עם לק בכיפור? (לא לשים בכיפור)
ואי יש כאן שאלות שאני ככ מזדהה איתם, גם לכם זה ככה?
אם בכיפור יש לי חברה שלא צמה והיא עם טלפון בכיפור מותר לי להסתובב איתה?
חברים הזמינו אותי לצאת בכיפור
כמה נורא זה מ1-10 לקרוא ספר בכיפור/להיות בפלאפון/שניהם?