3 תשובות
כן זה אמור להיות ככה, גם אצלי זה היה ככה, לוקח לו להפשיר בערך חודשיים /:
בלי להיות במקרר.
תלוי בתקופה פשוט תדחפי אצבע זה הכי נוח ככזה שזה לא נוזלי
באותו הנושא: