התחברות הרשמה

זה בסדר שאכלתי בבוקר

יוגורט עם פירות ודבש
ועכשיו גלידת סורבה פירות ?
לא מבחינת הצום
אלא מבחינת יותר מדי
18 בספטמבר 2018, 14:22
גלידהיוגורטפירותלאכולורוד    
4 תשובות
זה לא יותר מידי
ח
חיוך, קו עקום שמיישר הכל :)
זה בסדר
e
empty heart
זה לא הרבה בכלל תאכלי עוד משהו קטן
ט
טרמפיסטית בגלקסיה בלי מדריך
הכל טוב חח
תאכלי אפילו עוד
ב
בלון בלון
באותו הנושא:
עד כמה זה נורא שזה מה שאכלתי מ11 בבוקר?
זה בסדר לאכול את מה שאכלתי לארוחת בוקר גם לארוחת צהריים?
זה בסדר מה שאכלתי היום? (לא אכלתי ארוחת בוקר)
מה שאכלתי עד עכשיו בסדר?
הגיוני שאכלתי אתמול הרבה ממש והיום בבוקר ראיתי שעליתי במשקל 700 גרם?
זה גרוע מה שאכלתי בבוקר?
זה משמין מה שאכלתי בבוקר?
זה בסדר מה שאכלתי היום?
פליז תגידו לי אם מה שאכלתי עד עכשיו בסדר
זה בסדר מה שאכלתי?
בדיאטה זה בסדר שאכלתי פתיתים לארוחת צהריים?